wtorek, 15 maja 2012

Wyjazd do Wielkiej Brytanii

Drugi post dzisiaj. Jeszcze się wam nie chwaliłam (tia... ale czy ktokolwiek to czyta?), ale niedawno, a właściwie 3 maja, wróciłam z wymiany uczniowskiej z Wielkiej Brytanii. Byłam tam 9 dni. Mieszkaliśmy tam 3 dni w schronisku młodzieżowym w Londynie w Holland Parku, a potem pojechaliśmy do Newcastle gdzie mieszkaliśmy u rodzin. Było super. Nawet podróż metrem sprawiała mi przyjemność. Przez te dni co byliśmy w Londynie zwiedzaliśmy po ok. 8 miejsc dziennie, m. in. St. Paul' s Cathedral, Westminster Abbey, Tower, Tower Bridge, Science History Museum, London Eye i wiele, wiele innych miejsc. Mieliśmy też rejs po Tamizie. W Newcastle trochę zwolniliśmy tempo, ale też dużo chodziliśmy. Jedyne co można by zmienić to jedzenie w schronisku młodzieżowym. Gdy mieszkaliśmy u rodzin najbardziej śmieszyło mnie to, że pani co 5 minut pytała się:
- OK girls?
Ona by się nas tak zapytała nawet gdyby się dom palił. Było bardzo fajnie. Wspomnienia pozostaną na całe życie... Dodatkowo 1 dzień spędziliśmy w Edynburgu. Dodaję kilka fotek, ale niestety z internetu, bo jeszcze nie zgrałam własnych zdjęć na komputer.

St. Paul' s Cathedral





Tower Bridge



Buckingham Palace



Westminster Abbey



Zamek w Edynburgu



Strażnik

P.S. Jeśli ktokolwiek to czyta to byłoby mi miło gdyby dał znać w komentarzu.

2 komentarze:

  1. bardzo fajnie ;)) obserwuję! :) i zazdroszczę wycieczki :P w moim opowiadaniu dziewczyny wyjeżdzają do londynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała jechać do londynu.....


    Polecem swój blog:
    zajęcia choreograficzne

    OdpowiedzUsuń