sobota, 19 maja 2012

DIY - bransoletka Lilou + Co dziś robiłam

Cześć! Dzisiaj chciałabym pokazać wam jak zrobić bransoletkę Lilou. Takie bransoletki kosztują kilkadziesiąt złotych. Trochę szkoda wydawać tylu pieniędzy gdy możemy zrobić sobie taką bransoletkę sami. Do dzieła!

Będziemy potrzebować:
1. sznureczka
2. jakiejś dowolnej zawieszki (lepiej żeby była na takim ruchomym kółeczku, a nie sztywna)
3. bezbarwnego lakieru do paznokci.

Najpierw ucinamy ok. 40 cm sznurka. Z taką długością będzie nam łatwiej wiązać. Nawlekamy zawieszkę i wiążemy żeby się nie przesuwała (jeśli chcemy, żeby się przesuwała to nie wiążemy). Przechodzimy do supełków. Na jednej z końcówek robimy taki "precelek". Jak go zrobić? To jest zwykły supeł tylko nie zaciągnięty. Do naszego "precelka" wkładamy drugą końcówkę. Następnie znowu robimy "precelek", tylko że już wokół końcówki, do której włożyliśmy tą, z której robimy "precelek". Potem zaciągamy supełki, ucinamy niepotrzebne końcówki i zabezpieczamy je bezbarwnym lakierem. Nasza Lilou jest już gotowa! Jeśli coś jest niezrozumiałe piszcie w komentarzu, postaram się to wyjaśnić. A poniżej macie efekty mojej pracy. Teraz żałuję, że nie zrobiłam podwójnego sznureczka, bo jest to trochę cienkie, ale mam dwie inne takie bransoletki, więc mogę nosić dwie. Mam nadzieję, że komuś spodoba się ten pomysł.


Jak wam się podoba? Komentarze mile widziane :).
__________________________________________________________________________
Dzisiaj byłam na zajęciach DiAMeNT. Jestem na kierunku informatyka. Robiliśmy animacje :). Dostałam pendrive 8 GB za darmo :). Jeszcze tylko jeden raz w tym roku szkolnym. Gdy wróciłam musiałam "jeździć" na miotle po podwórku, bo właśnie zrobiliśmy sobie na nim kostkę, a robotnicy nie wsypali piasku pomiędzy nie i ja musiałam to robić. Całe nasze podwórko jest teraz w piaskowych wzorach zrobionych miotłą przeze mnie xD. Przynajmniej się opaliłam. Potem malowałam paznokcie i siedziałam na kompie (nie dosłownie). Do następnej notki!

4 komentarze:

  1. jeej, bardzo ładna bransoletka i zazdroszczę, że byłaś w Wielkiej Brytanii !! WOW <3
    dodałam się do obserwatorów mam nadzieję, że
    zrobisz to samo tutaj na moim blogu
    http://www.my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta branzoletka ;)
    http://boomumo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna bransoletka. ja dopiero zaczynam tworzyć bloga, ale zapraszam ;D
    http://bezsensu3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta bransoletka :) Może kiedyś ją zrobię, jak będę mieć więcej czasu ;)
    Zapraszam do mnie : http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/ <3

    OdpowiedzUsuń