czwartek, 10 maja 2012

Siemka!


Cześć! Mam na imię Asia. Interesuję się wieloma rzeczami, m. in. grą na gitarze, czytaniem książek, rysowaniem, modą i wieloma, wieloma innymi. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Sylwia i Julia. Trochę to dziwne, ale one się nawet nie znają. Ogólnie staram się unikać konfliktów z otoczeniem, ale czasami jest to bardzo trudne. Z resztą, co ja wam będę zawracać głowę swoją osobą, przejdźmy do konkretów. Ten blog będzie poświęcony mojemu życiu, moim zainteresowaniom itd. Zapewne już spotkaliście się z tego typu formą blogów. Mój poprzedni blog był taki trochę... nieudany. Miał być o modzie, ale nie miałam czasu go pisać. Obiecuję, że ten będzie inny i postaram się dodawać posty jak najczęściej. Pa, pa!

A na koniec zdjęcie (oczywiście z internetu), które bardzo lubię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz