środa, 30 maja 2012

mój dzień + internetowa stylizacja

Cześć wszystkim! Dzisiaj nie byłam w szkole. Nie byłam też u chorej koleżanki, bo poszła do lekarza. Wstałam o 9:00. To jest życie... Cały dzień się leniłam. Moja praca ograniczyła się do wstawienia wody na makaron. A właśnie co do makaronu to miałam dzisiaj pyszny obiadek - zupa jarzynowa i makaronik z koktajlem. Takie dni to ja lubię. Dzisiaj chciałabym pokazać wam kolejną stylizację mojego wykonania. Nie wiem czy już mówiłam, ale mam konto na stronie stylistki.pl. Jest to strona, na której można tworzyć własne outfity. Polecam wam tą stronkę. Przejdźmy do ubioru.  Bardzo podobają mi się dodatki "wąsy", ale niestety nie mam takowych. Sweter dałabym rozpięty i z podwiniętymi rękawami.





Bardzo proszę o dawanie jakiegokolwiek znaku życia jeśli ktoś to czyta. Komentujcie, obserwujcie... Jest to dla mnie motywacją do dalszego pisania!

5 komentarzy:

  1. fajnie opisałaś ;)
    spk ciuchy ;p

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. KOcham te wąsy. Zapraszam do mnie: http://make-up-fashion-dreams.blogspot.com komentuj i obserwuj, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja i ogóle blog ;) Też mam konto na stylstki.pl nazywam się HappyRainbow 1, ale i tak moje outfity są gorszę od twoich ;)
    Zapraszam do mnie http://everyone-loves-carrots.blogspot.com/
    + Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dam wszystko aby mieć to co na obrazku <33333
    A szczególnie spodnie i wąsy... !

    OdpowiedzUsuń