sobota, 26 maja 2012

...

Siema! Wczoraj nie miałam czasu napisać, ale nie zdarzyło się nic specjalnego. Byłam w szkole. Potem miałam iść z koleżanką na rower lub na miasto, ale nie wypaliło. Dziś dzień matki. Dałam z bratem mamie alpejskie mleczko i różę. Ostatnio chodzi mi po głowie piosenka Dżemu "Wehikuł czasu". Słucham ją na okrągło.



Ostatnio też myślę nad Vansami. One są zajebiste (przepraszam za wyrażenie), bo inaczej tego nazwać się nie da. A wam jak się podobają, bo wg mnie są cudowne?



Ja chciałabym czerwone, ale innymi też bym nie pogardziła. Jak wam się podobają te buty?

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥
    ♥Zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. staram się pisać jak najciekawiej. jeśli ci się podoba to może zaobserwujesz? nie chodzi o to, że chcę mieć dużo obserwatorów dla szpanu, ale komentaze i obserwatorzy motywują mnie do pisania, bo wiem, że jest ktoś kom podoba się to co piszę. oczywiście nic na siłę, ja tylko proponuję.

      Usuń
  2. bardzo fajny blog:)wciąga;33 tez chce vansy najlepiej rozowe albo mietowe<3
    zapraszam do mnie kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. staram się pisać jak najciekawiej. jeśli ci się podoba to może zaobserwujesz? nie chodzi o to, że chcę mieć dużo obserwatorów dla szpanu, ale komentaze i obserwatorzy motywują mnie do pisania, bo wiem, że jest ktoś kom podoba się to co piszę. oczywiście nic na siłę, ja tylko proponuję.

      Usuń