piątek, 18 maja 2012

Co robiłam ostatnio

Cześć! Bardzo przepraszam, że ostatnio nie pisałam, a to dlatego, że miałam kilka sprawdzianów i dużo lekcji i musiałam się uczyć. Kiedy ja to ostatnio pisałam? 15 maja. We wtorek miałam jechać do koleżanki (do Sylwii, o której już wspominałam), ale niestety nie wypaliło, bo jej siostra miała jakieś problemy zdrowotne i musieli do niej jechać. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Nadrobiłyśmy to następnego dnia. Byłyśmy na placu zabaw i robiłyśmy fikołki na rurkach (tak wiem, fascynujące zajęcie), huśtałyśmy się na takich konikach, gadałyśmy i wiele innych rzeczy. Wczoraj też byłam na zajęciach choreograficznych, a dziś miała być kartkówka z historii, ale oczywiście baba zapomniała, a ta kartkówka miała mi poprawić oceny na koniec roku... Aha, prawie bym zapomniała. Byłam dziś na konkursie ortograficznym. Mam jak na razie jeden błąd (przynajmniej wiem o jednym), no bo kto wymyślił robić konkursowe dyktando o jakichś halabardnikach (nawet nie wiem co to jest). W poniedziałek wyniki, trzymajcie kciuki. Na pewno się wam pochwalę. Żeby mieć szóstkę z techniki na koniec muszę zrobić jakąś pracę dodatkową. Wymyśliłam, że zrobię papier czerpany. Może dodam fotki, ale nie chcę niczego obiecywać, bo potem jak ich nie dodam to będzie, że nie dotrzymałam obietnicy.
Pa, pa! Dobrej nocy!

1 komentarz:

  1. Fajny blog, przyjemnie sie go czyta oby tak dalej :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    let-the-silence-state.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń