poniedziałek, 21 stycznia 2013

Oj... dość długo mnie tutaj nie było

Witam wszystkich! Będę nudna i po raz chyba setny powiem, że jestem okropna i zaniedbuję bloga. A to dlatego, że piszę też drugiego (http://queen-of-books.blogspot.com/) z recenzjami książek dlatego jakbyście byli zainteresowani to zapraszam :). Trochę za późno, ale cóż chciałam wszystkim życzyć dużo szczęścia, miłości, zdrowia, dostatku, uśmiechu i spełnienia marzeń w Nowym Roku 2013! Wiem, wiem urwałam się z choinki z tymi życzeniami xd ale cóż, zdarza się.
Mam teraz ferie i siedzę sobie w domciu na komputerku, lub z książką pod kocykiem... To jest życie... Ale, za tydzień do szkoły :( Nie nie, nie mogę myśleć o szkole, trzeba cieszyć się chwilą... Bo chwile są tak ulotne...
No dobra, koniec mojego filozoficznego wywodu. To pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz