piątek, 25 stycznia 2013

Ferie, ferie... i po feriach

Hej! Ani się obejrzałam, a ferie już prawię minęły... W poniedziałek do szkoły :( Będzie test z angielskiego i z majcy, a ja wcale się nie uczyłam...A tak wgl to czy nauczyciele myślą, że nie mamy nic do roboty w ferie tylko się uczyć?
Właściwie całe ferie przesiedziałam przed komputerem lub przed książkami (ale nie szkolnymi tylko powieściami :D), ale cóż... No i byłam u babci.
Jutro może pojadę do kina, ale jeszcze nie wiadomo. Zastanawiam się na jaki film mogłabym się wybrać. Możecie coś polecić? Zastanawiałam się nad "Życie Pi". Ktoś oglądał i może powiedzieć czy warto?
Stwierdzam, że jestem wariatką. Znaczy wiedziałam już o tym wcześniej, ale pogarsza mi się... Np. gdy któregoś dnia się ubierałam i byłam w samych majtkach i bluzce xd to popatrzyłam w lustro (mam na drzwiach od szafy) i wpadłam na genialny pomysł i zaczęłam tańczyć jak jakiś popapraniec i robić miny jakbym miała tiki nerwowe... Albo raz jak myłam zęby to zaczęłam gadać sama ze sobą w lustrze po czym znowu zaczęłam zachowywać się jak debilka... A raz puściłam sobie "Mydełko Fa" i wydzierałam się na cały dom... Co prawda nie wiedziałam, że śpiewam tak głośno, bo miałam słuchawki, ale... No dobra, wystarczy tych urzekających historii.
_______________________________________________________________________
Chciałam tylko zachęcić Was do komentowania i obserwowania mojego bloga. Wiem, że nie czyta go jakoś przesadnie dużo osób, ale proszę o jakieś znaki życia!
Narka! :*

5 komentarzy:

  1. No mi ferie się już dzisiaj kończą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo. Ferie i po feriach. Szkodaa ;( a ogólnie to fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 'Mydełkiem Fa' mam całkiem miłe wspomnienia z podstawówki. Jak sobie przypomnę mam smajla na twarzy. Ja zaczynam ferie. Współczuję ci szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bloog super . ♥ zapraszam do mojego . : http://tella-my.blogspot.com/ . + obserwujee . < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ferie zaczęły dopiero : )
    Zycie Pi wczoraj oglądałem i nie byłem zachwycony tym filmem, ale to tylko moje zdanie.
    Tobie może się spodoba : )
    Fajny blog ! obserwuję

    wpadnij


    http://mydailysilencelife.blogspot.com/
    http://brownears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń