poniedziałek, 18 czerwca 2012

Tam tara ram.... To ja!

Cześć! Coś ostatnio mnie tu nie było, nawet nie wiem sama czemu. Miałam zawrót głowy. Występ, odebranie nagród (telefon i aparat cyfrowy), zajęcia dodatkowe, testy, kartkówki i sama nie wiem co jeszcze... Po prostu nas w tej szkole mordują na koniec roku. Z historii mam 4 (moja jedyna ), bo uważam, że w życiu mi się nie przyda do czego srali Rzymianie czy kto to gladiator... Ostatnio chodzi mi po głowie pewna piosenka, a mianowicie Carly Rae Jepsen - Call me maybe... nie jest to rock ani meta, ale tak jakoś się mnie uczepiła ta piosenka. Zanim znalazłam tą piosenkę na YT to minęło chyba z 20 minut. Wpisywałam jakieś "coming baby" i wyświetliło mi się jakieś dzieci w brzuchu, które się ruszają i zaczęłam to oglądać (fascynujące, nieprawdaż?), "mrs crazy", "i just making". Po prostu to, co pasowało. Oczywiście nie zwracałam uwagi na to, że "i just making" znaczy ja dopiero co robię. Po postu szukałam. No to nara!

1 komentarz:

  1. Hahaha ;D o 'Call me maybe' mnie rozwaliło :D też to luuubię♥

    OdpowiedzUsuń