piątek, 8 czerwca 2012

Polska - Grecja... nie sądziłam, że tak mnie wciągnie

Cześć wszystkim! Przez ostatnie dni nie pisałam, bo nawet nie wchodziłam na komputer. Miałam dużo innych zajęć. Wczoraj przeczytałam świetną książkę pt. "Dziewczyny z Hex Hall". Świetna, po prostu świetna. Przeczytałam ją w jeden dzień, a ma ponad 300 stron. Może dodam jej recenzję, ale to później lub jutro czy pojutrze. Czytałam cały dzień z przerwą na pójście do kościoła (Boże Ciało) i jedzenie. Był taki skwar, a ksiądz (z prędkością światła) nawijał:
- Chciałem bardzo podziękować policji... bla, bla, bla.
Mógł się trochę nad nami zlitować, a on jest jeszcze taki, że się bardzo wczuwa jak coś mówi i robi 5-o sekundowe przerwy między wyrazami. W mojej interpretacji robi tak po to, by każdy miał czas nad zastanowieniem się nad tym co właśnie powiedział. No, ale cóż... Pewnie zauważyliście tytuł tej notki. Otóż, dzisiaj był mecz otwarcia "Erło" 2012 Polska - Grecja. Uważam, że piłka nożna jest głupia, ale choć kilka minut z meczu otwarcia, w którym gra nasza reprezentacja wypadałoby obejrzeć. I tak sobie oglądałam wcale nie wzruszona do 17-tej minuty, w której Lewandowski strzelił piękną bramkę. Jakoś tak mnie wtedy to wciągnęło. Oglądałam z coraz większym zaciekawieniem. Gol dla greków w 51 minucie, nieprofesjonalne zachowanie Szczęsnego i piękna obrona Tytonia... Jakoś tak się zaczęłam denerwować... Huehuehue. Oj ja to jestem.. To pa.
P.S. ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA
P.S. 2 Pozdrowienia dla Julki i Sylwii!

2 komentarze:

  1. No mnie też nieźle wciągneła ta piłka nożna! ;D
    Ale Lewandowski miał tyle akci na marne, troche szkoda mi z tego powodu. Licze że, Polska da z siebie wszystko i wyjdzie z grupy ;D
    PS.Euro nie pisze się Ełro!
    PS.Pozdro :D

    Mój bloog: its-now-or-never.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze tam jest napisane "Erło" i jest cudzysłów. wiem, że pisze się euro, ale ja tak specjalnie napisałam.

      Usuń