środa, 3 lipca 2013

I jak wam mijają wakacje?

Cześć! Od pięciu dni mamy wakacje. Jak wam one mijają? Mi spoko, ale nikomu nie chce się chodzić na rower. Ludzie, dzwonię po znajomych o 11:00, połowa nie odbiera, drugą połowę obudziłam. Serio, ja nie wiem czemu w te wakacje nie mogę spać dłużej niż do 9:30. Ale nie chcą rano, to dam im wycisk po południu...
Chciałam się troszkę odchudzić przez wakacje, ale właśnie te plany legły w gruzach, gdy naszła mnie taka ochota na coś słodkiego, że wyżarłam łyżeczką pół słoiczka Nutelli ;_;
Ogólnie to też dużo książek czytam. Wiem, czytanie wśród młodzieży jest "niemodne" i wgl jak ktoś czyta cokolwiek innego niż program telewizyjny, to uważa się go od razu za kujona itp. Ale ja po prostu to lubię i co z tego... W każdym razie dużo czasu spędzam w towarzystwie książek.

Dziś koncert Iron Maiden w Łodzi... Chciałabym tam być... Może kiedyś.


 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Piszę o podobnej tematyce bo o wszystkim, życiu codziennym itd. :)
    Zapraszam Cię do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog- nieco inny od mojego ---> http://blogmrslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to było dawnoo... :D

    OdpowiedzUsuń